#2 De week van Liek, week 37 2018

2 Een nieuwe week van Liek, 

Deze week ging ik naar school, werk, op stap….

Dinsdag:
Op dinsdag had ik een normaal lesdagje met opnieuw een lesje mode tekenen, modegeschiedenis en Nederlands. Na school dronk ik bij Stan&co in Arnhem wat met mijn klasgenootje en hadden we een info avond over Londen omdat wij daar samen in oktober 2 weken na toe ga om onze Engels te verbeteren. Met al deze informatie ging ik met mijn ouders mee terug naar Limburg om een lekker avondje te hebben met mijn vriend.



Woensdag:
Woensdag was een beetje grieperig en bleef ik een dagje thuis. Ik ben heerlijk in bad geweest en ik ging een beetje opgeknapt terug richting Arnhem.

Donderdag:
Op donderdag had ik weer een les dagje, ik maakte een proefmodel kindervest in maat 110 zodat mijn model deze in het weekend kon passen en ik hem eventueel kon aanpassen. Na een half dagje school ging ik nog even met mijn huisgenootje de stad in, we gingen een paar winkels langs waar ze planten verkopen en dronken ergens wat op het terras, als laatste gingen we naar lost in wonderland een klein boetiekje in Arnhem met kleding, sieraden, plantjes en andere leuke dingen voor in je huis, hier kocht ik een plantje met potje (zie foto). Toen we op het terras zaten besloten we om lekker te gaan eten, we hadden in de vakantie al afgesproken sushi te gaan eten als we allebei weer in Arnhem waren en dat gebeurde vandaag. Sumo Arnhem heeft heerlijk voor ons gekookt vanavond en we gingen met een (iets te) volle maag weer terug naar ons huisje.





Vrijdag:
Op vrijdag ging ik met mijn huisgenootje mee naar haar school om model te zijn voor haar examen. Ik kreeg een bindweefselmassage bij mijn benen en daarna een algen masker, ondertussen dat het masker op mijn benen in ging trekken kreeg ik op mijn gezicht nog een massage en een masker en werd mijn hoofdhuid gemasseerd (heeeeeerlijk). Daarna terug naar mijn eigen school en hier ging ik in het naai lokaal werken aan het procesboek wat we moeten maken en ging ik verven voor image styling. Na de laatste les van deze dag ging ik weer terug naar Limburg en in de avond deed ik eigenlijk vrij weinig.

Zaterdag:
Zaterdag lekker werk dagje. Ik werk in een kledingwinkel en vindt het werk heel leuk om te doen, heb leuke collega’s en de werktijden zijn heerlijk. Het was niet een hele drukke dag dus we kregen veel gedaan. ’s Avonds had ik een verjaardag en ging ik mee de stad in. 

Zondag: 
Op zondag mocht ik weer werken, ik begon om 11 uur. De eerste 2 uur stond ik magazijn daarna had ik pauze maar omdat ik een migraineaanval kreeg ging ik na de pauze ziek naar huis en ben ik meteen gaan geslapen. Eenmaal wakker heb ik wat gegeten, ben ik gaan douche en ben ik weer opnieuw mijn bed in gekropen in de hoop dat het de dag erna beter zou gaan.

Tot volgende week,
xxx Lieke

Reacties