#3 De week van Liek, week 38 2018

Een nieuwe week van Liek,



Op maandag was ik nog niet helemaal lekker van de migraine en bleef ik lekker thuis. In de avond ben ik wel terug naar Arnhem gegaan maar omdat de treinen vertraging hadden kwam ik pas laat aan op mijn kamer, gelukkig was mijn huisgenootje zo lief om mij op te halen op het station zodat ik geen half uur op de bus hoefde te wachten aangezien ik die net gemist had. Ik kwam thuis en werd blij verrast met een bosje rozen van een vriendinnetje die vrijdag op zaterdag nacht op mijn kamertje in Arnhem had geslapen. 
Super lief!!! 



Dinsdag ging ik weer naar school ook al had ik nog steeds last van hoofdpijn. 
We hadden het in de les van modegeschiedenis over de tijden van Griekenland wat ze toen aanhadden en hoe ze het droegen. In de les van mode tekenen moesten we 3 plaatjes met achtergrond het model of kleding stuk eruit snijden en daar een stofje achter plakken, stikken of net hoe jij het leuk vond. Ik plakte bij alle 3 de plaatjes de stoffen erachter de een heel losjes en de ander plat, bij de een deed ik het door stikken zodat je echt goed kon zien waar de mouwen en de hals zaten en bij de ander plakte ik nog wat extra stofjes erop om de mouwen en dergelijke te laten zien deze deed ik onder de printer en dit gaf een heel tof resultaat.

Op woensdag had ik maar een korte dag, een lesje Engels waarbij we een presentatie moeten doen dus daar zijn we flink mee aan de slag aan het gaan in de les. in de Nederlandse les zijn we vooral veel aan het oefenen voor de examens die er aan komen. Ook had ik nog een half uurtje mentoruur maar dat stelde niet heel veel voor. Daarna ging ik lekker naar huis, poetsten ik mijn kamertje, deed een wasje en nam een heerlijke douche.  ’s Avonds ging ik met mijn huisgenootje oftewel vriendin naar de ladiesnight van de film Doris. Ik kan je vertellen ik heb genoten van de film, ik vond het een leuk verhaal. 

Op donderdag had ik een rustig dagje met een klein beetje stres, ik ging lekker naar school en daar ging het allemaal wel lekker maar omdat ik in het weekend weg ging en onze wasmachine deurtje kapot was gegaan waardoor de wasmachine is gaan lekke kon ik geen was meer draaien en de kleren die ik mee wilde nemen op weekend moesten echt nog even gewassen worden. In lichte paniek besloot ik om met mijn kleding naar mijn ouders te gaan zodat ik het daar kon wassen en uiteindelijk besloot ik om niet meer naar Arnhem terug te gaan om de vrijdag naar school te gaan het was een dagje wat ik toch wel kon missen. 

Naar heerlijk uitgeslapen te hebben ging ik vrijdags met mijn beste vriendinnetje de stad in om gezellig samen te lunchen en ergens wat te drinken, lekker bijkletsen en genieten van een heerlijke kop koffie en een lekkere club sandwich, na nog een rondje door de stad gelopen te hebben gingen we weer naar huis en werkte ik nog even aan het jurkje wat ik aan het maken ben voor mijn zusje wat ze volgende week aan kan naar een bruiloft die we hebben en daarna pakte ik mijn tas in voor een gezellig (schoon) familie weekendje.
We vertrokken met 2 auto’s volgeladen en 9 personen richting Durbuy een klein stadje in de Belgische Ardennen. Nadat we aankwamen en we allemaal kapotgingen van de honger hebben we onze spullen op de 2 appartementjes neer gezet en zijn meteen opzoek gegaan naar een plekje om te kunnen eten, een pizza tentje waar we bijna allemaal een heerlijke pizza hebben gegeten. Na de pizza en drankjes gingen we terug naar het appartementje en speelden we in 3 teams van 3 het spelletje 30 seconds. Daarna waren we moe en voldaan en gingen we heerlijk ons bedje in.

Op zaterdag hadden we het nog heel gezellig met de klim activiteit en ik wandelde daar een klein stukje het bos in, op zondag regende het de hele dag dus we gingen op de terugweg naar huis langs een kart baan.
Verder was het een heel gezellig weekend met mijn schoonfamilie en ging ik zondag avond met mijn vriend samen weer terug naar Arnhem voor een nieuwe week.



Tot volgende week!!
xxx Lieke

Reacties