Mijn kledingstijl

Tsja... mijn kledingstijl eigenlijk is het heel simpel. Zodra ik naar school ga, een dagje moet werken of eigenlijk niet zo veel hoef die dag draag ik gewoon simpel een (meestal zwarte) broek met daarop een leuk T-shirtje met tekst, print of opdruk en daarbij mijn sneakers die ook meestal zwart zijn. Ook kan ik nog wel eens als ik daar echt zin in heb een pantalon van jogging stof aan doen met een effe shirtje gewoon omdat het niet te strak om de benen zit en ik dat dus echt lekker chill vindt zitten. Ik heb ook nog een flair broek die ik nog wel eens aan kan doen naar school met een leuke trui of T-shirt, maar meestal heb ik die broek in het weekend aan met uitgaan en gaat die dus niet meer naar Arnhem. Dit is een beetje hoe ik er uit zie op dit soort dagen. Maar in de weekenden heb ik met stappen natuurlijk leukere kleren aan, zoals rokjes, jurkjes & flair broeken. De meeste rokjes die ik in mijn kast heb liggen heb ik zelf gemaakt dus die draag ik dan ook echt heel graag, ik vind het leuk als mensen zeggen dat ze het leuk vinden en vragen waar ik het gekocht heb en dat ik dan kan zeggen dat ik het zelf gemaakt heb. De meeste mensen verwachten het ook niet dus die zijn dan heel enthousiast als ik zeg dat ik het zelf gemaakt heb. Ook heb ik een grijze flair broek met panter print zelf gemaakt die ik vaker aan heb met stappen. 
Ik vind het heerlijk om iets te dragen wat niemand heeft of wat andere niet snel aan zullen doen, en daarom vind ik het heerlijk om mijn eigen kleding te maken. 
Vintage draag ik ook vaker vooral bloesjes kan ik leuk combineren met het (nep) leren rokje dat ik maakte met stof uit Stockholm. Bij deze outfitjes draag ik meestal leuke laarsjes of onder een broek meestal sneakers, ook draag ik een tasje in een bij passende kleur dit is vaak zwart omdat ik zwart het meeste draag met uitgaan. 



xxx Lieke

Reacties