#10 Londen, Hele dag school.


Vandaag stond een volle schooldag op de planning. Saai, maar wel leerzaam. Tijdens de lunchpauze haalden Rowie, IJsbrand en ik sushi. Met een goedgevulde maag konden we weer verder met de les! Femke en ik mochten even de stad in, om opzoek te gaan naar fashion ateliers. Voor onze schoolopdracht moeten we vragen maken en deze ateliers leveren hier een bijdrage aan. Ik hield mijn interview bij Chris Kerr, een tailor die mannenpakken maakt. Het tweede interview hield ik bij een stoffenwinkel. Er zijn plenty stoffenwinkels in Londen, dus ik ging voor het eerste de beste die ik tegen kwam.



De hele middag werkten we het interview uit en maakte we onze opdrachten helemaal af. Na school liepen we met z'n achten naar Vapiano. Daar at ik een pasta Bolognese met extra cheese. Love it.



Nog even wat cocktails bij Limeyard gedronken en daarna gingen we weer lekker naar huis om te slapen! 




xxx
Lieke

Reacties