#13 Londen, Laatste dag.

Inmiddels is de laatste dag aangebroken. It’s sad, maar aan de andere kant heb ik echt wel zin om weer naar huis te gaan. Twee weken en 24/7 met continu iemand om je heen is echt killing. Je wilt overal bij zijn en alles meemaken. Desondank heb ik echt een leuke tijd gehad en vooral met Femke. Door deze reis is onze vriendschap enorm gegroeid en nog beter geworden. Ook met de rest van de groep was het een leuke ervaring! Vooral met Rowie, Christa, Jennifer en de groep jongens waar we veel tijd mee hebben doorgebracht

In de ochtend hadden we onze presentaties en liet iedereen in groepjes de gemaakte vlogs zien. Daarna was het tijd om onze certificaten in ontvangst te nemen en hebben we nog wat spelletjes gespeeld. Daarna zijn Femke en ik naar een soort buitenwijk gegaan om daar nog stof te gaan kopen en ik kocht 2 hele leuke stofjes. Ook liepen we nog even naar de winkel om een bosje bloemen te kopen voor onze host family. 



Vervolgens zijn we naar huis gegaan om onze koffers in te pakken, uit te rusten, een bad en douche te nemen en ons klaar te maken voor het avond/afscheidsdiner. We aten met de hele groep bij Bill’s. Een leuk restaurantje wat in Ealing ligt. Na het eten gingen we wederom met de hele groep naar Limeyard, om hier de laatste avond af te sluiten.



Een select clubje en Christa zijn nog de stad ingegaan. Rowie, Femke en ik bleven achter en aten nog iets bij de mac. Deze was als enige nog open en hier konden we binnen en dus warm wachten op Christa die naar een uur weer terug in Ealing was.
Femke en ik liepen naar huis, zagen nog een keer een vos en we gingen heerlijk slapen.

Reacties