#4 Londen, Musical night



Vanmorgen verzamelde we om kwart over 9 bij Ealing broadway om vanuit daar de tube te pakken richting liverpool street. Eenmaal aangekomen kregen we wat uitleg over dit grote station en kregen we een rondleiding door East Londen. I love east Londen, de winkels, de mensen, de gebouwen zijn allemaal mooi en op een of andere manier vind ik de oude en nieuwe stijl van gebouwen heel mooi bij elkaar passen. 
De mensen die er rond lopen is een mix tussen zakenmensen die daar heel veel zijn want in al die hoge gebouwen zitten kantoren en bedrijven en je hebt de "hipster" denk aan mannen met tattoo's, baarden en vooral de vintage kleding look. Je hebt hier ook mega veel vintage winkels en barbershops. Ik vind de sfeer die er hangt en de graffiti op alle muren echt geweldig.



 Ondanks dat ik nooit in Londen zou willen wonen zou ik me in dit gedeelte van de stad wel thuis kunnen voelen ach misschien ga ik wel een stage in Londen doen je weet het nooit. Na de rondleiding liepen we nog even rond en namen wat foto's, we lunchte bij poppie's, onze "reisleidster" zei dat ze daar de beste fish & chips hadden dus dat moesten we proberen. Het was prijzig maar het was zeker waar, ze hadden hele lekkere fish & chips. 



Na een goeie stevige lunch liepen we richting de tube maar we bedachten ons en pakte de bus richting de taalschool. Een middagje les wat niet heel snel ging plus ik had wat moeite om mijn concentratie erbij te houden, maar ook deze les was weer leuk en leerzaam. Kwart voor 5 stopte de les en Femke en ik haasten ons naar het noorden van de stad want we hadden van te voren gezien dat daar een stoffen markt bezig was, jammer genoeg toen we aankwamen bleek het een stoffen show te zijn en was het meer bedoeld voor mensen met een bedrijf die stoffen konden bestellen per rol van een stoffen bedrijf, we namen wat visitekaartjes mee waar we misschien onze opdrachten kunnen doen en we pakte teleurgesteld de tube terug de stad in. 



Snel even een kleine hap bij de mac want we hadden niet heel veel tijd meer want we werden om 7 uur verwacht bij het novello theatre om naar de musical mamma mia te gaan! Heeerlijke musical!! Ik hou van mamma mia de film, de liedjes maar vanaf nu ook de musical en laat ik daar nou net ook weer heen gaan in Nederland. We pakte de tube terug naar Ealing broadway en vanaf daar liepen we nog 10 minuten naar huis.

ik ben gek op planten en zo als je ziet
moet ik altijd even kijken,
jammer dat ik er geen mee kan nemen
 want ik zag wel een paar leuke
voor mijn kamertje!! 



Reacties