#6 Londen, Drama avond



Hello Hello, vandaag hadden we een ochtend "vrij", deze tijd was ingepland om de interviewen te doen met de bedrijven voor de opdrachten maar omdat Femke en ik nog niet echt iets gepland hadden bleven we wat langer in bed liggen en nam ik een heerlijk bad, even optutten en ontbijten en toen was het alweer tijd om naar school te gaan. 



Vandaag leerde we nog wat meer over de grammatica van de Engelse taal en we deden weer leuke "spelletjes" om het beter te leren. Na school gingen we eigenlijk meteen eten bij Nando's, lekker broodje kip met friet en onbeperkt drinken. Na het eten gingen we naar ons huisje, ik nam een douche en we maakte ons klaar, we trokken een leuk outfitje aan en we liepen naar Ealing Broadway om met de tube naar de stad te gaan. 

Wat een leuke avond had moeten worden werd een grote ramp, de groep was te groot om bij elkaar te blijven en de ene helft wilde meer geld betalen om ergens binnen te komen dan de rest wilde. Uiteindelijk liepen Fem en ik met nog een aantal andere jongens de hele avond de stad door en uiteindelijk waren we teleurgesteld dat we nergens meer naar binnen konden omdat het ging sluiten. We haalden wat eten en pakte de tube terug naar Ealing Broadway om daar misschien nog een pub te kunnen pakken maar helaas zat ook dat er niet meer in en Femke en ik liepen door naar huis. Onderweg naar huis zagen we een vos, een vos!! Door de straat van het gastgezin waar dus allemaal huizen staan. Achja dat maakte onze avond toch weer een beetje goed!! Nu weer lekker slapen want morgen wordt weer een lange dag met hopelijk wel weer een leuke stap avond!

xxx
Lieke

Reacties