De scrunchie trend



Helemaal hip, die scrunchies! Je ziet ze op het moment écht overal. Elke blogger, vlogger, bekende Nederlander en onbekende Nederlander heeft er wel zeker een. Zelf had ik er ook een aantal besteld, omdat ik super enthousiast ben over deze trend. Ze zitten lekker in mijn haar en is ook nog eens een leuke polsaccessoire. Maar niks is leuker dan ze zelf maken. Toen ik in Londen verbleef, heeft mijn moeder de hele stoffenkast opgeruimd en netjes ingedeeld. Ze heeft een hele wasmand vol met restjes stof eruit gehaald, waar we niks meer van konden maken. Echter hou ik er niet van om stukjes stof weg te gooien, vandaar dat ik wat lapjes naar Arnhem meenam om er scrunchies van te maken. Ik had nog 2 panterstofjes liggen en nog een bordeauxrode stof waar ik ook een aantal scrunchies van ga maken. Houd mijn Instagram @lwhratelier in de gaten voor meer info en updates. Wil jij nu ook zulke supertoffe scrunchie? Stuur mij een berichtje via mijn blog, Instagram of Facebook pagina.



Reacties