Dierendag


Vandaag is het wereld dierendag, op social media zie ik van iedereen hun huisdieren voorbijkomen en alle foto’s en filmpjes zijn stuk voor stuk weer schattig en leuk! Ik houd echt van dieren en ben mega gek op honden, wat voor honden maakt niet uit vindt ze allemaal heel leuk!! Zelf heb ik bij mijn ouders ook een hond, dit is Duco en het is een boxer hij is nu 5 jaar oud en ook al 5 jaar bij ons.



Duco heeft eigenlijk zoals op de foto zijn tanden eruit en hij heeft een tijger vacht. Als ik met hem gaan wandelen loop ik graag met hem door het bos, dan neem ik mijn camera mee en mag hij los zodat ik foto's kan maken van hem en van de omgeving. Hij vind het heel leuk als ik een tak gooi dan haalt hij die en legt hij die weer voor mijn voeten neer zodat ik hem weer kan gooien, dit doet hij alleen in het bos als ik met hem speel in de tuin dan moet ik het speeltje of de tak van hem afpakken wil ik hem weer kunnen gooien. 

Duco is op een dieet omdat hij niet alles goed kan verwerken met het eten krijgt hij vlees i.p.v. brokken. Hij is hierdoor flink wat afgevallen maar er zitten nu ook weer wat kilo's aan gelukkig. Hij krijgt ook schapenvet als "snoepjes" van al het andere krijgt hij diaree en moet hij overgeven. 

Duco is altijd vrolijk als ik na een week Arnhem weer thuis kom en al helemaal als ik met mijn vriend Jørgen binnen kom dan is nog blijer om Jørgen te zien dan mij haha! Als ik op vakantie ben geweest neem ik altijd een speeltje voor hem mee, een soort souvenir. 


Wat een honden leven!!


Deze foto is gemaakt door een vriendin toen we samen gingen wandelen en zei foto's ging maken. Duco rende een veld op van een boer die in het bos ligt, deze foto vond ik zo leuk. 
Hier onder nog een paar foto's maar de foto's zeggen denk ik wel genoeg. 
Fijne Dierendag Duc en alle andere diertjes! ❤️










Reacties