Wat ga ik 2 weken in Londen doen?

Aan de titel zie je het al.. ik ga jullie vertellen wat ik 2 weken in Londen ga doen.



Het begon allemaal vorig jaar toen ik met school starten bij het vak Engels hadden we een wat jongere docent maar ik leerde niks van hem, wat hij uitlegde begreep ik niks van ook al deed hij 3 lessen het zelfde ik kreeg het er maar niet in. Mijn klasgenootje Femke had hetzelfde allebei zijn we slecht in Engels en we leerde niks in deze lessen. 
Toen we dat vertelde aan onze Nederlands lerares zei ze meteen, "ik zet jullie op de lijst van de Londen reis", 
wat houdt de Londen reis in? Van de hele school worden elk jaar 20 leerlingen uitgekozen om naar Londen af te reizen en 2 weken daar naar school te gaan en in een gast gezin te gaan wonen, maar eerst moet je natuurlijk een motivatie brief schrijven om mee te kunnen gaan. Wij hebben allebei onze motivatie brief geschreven en zijn allebei ook uitgekozen. 
Een paar weken geleden kregen we dus te horen dat we mee gingen en hebben we een presentatie gehad wat er allemaal gaat gebeuren, de kamer indelingen en wat we ervan kunnen verwachten.

 Zondag 7 oktober vliegen we vanaf schiphol naar Londen en daar staat ons gastgezin ons op te wachten en gaan we met hun mee naar huis. Femke en ik zitten samen in een gastgezin, daar waren we heeeel blij mee! Na dat we onze spullen neer hebben gezet gaan we met de hele groep uiteten en de volgende dag begint meteen de eerste drukke week. 
In deze week gaan we 's middags naar school en 's morgens zijn we op excursie, 's avonds hebben we tijd voor ons zelf en we hebben al van alles op de planning om te doen! Op zaterdag hebben we 1 excursie en de rest van de dag hebben we vrij, net als zondag waar we de hele dag vrij zijn en lekker kunnen doen wat wij willen. Ook moeten we deze reis een vlog maken en beroeps gerelateerde intervieuws doen, we zijn via via in contact gekomen met een man die bij een kleding merk werk dus die gaan we intervieuwen, verder gaan we nog opzoek naar een atelier waar we iemand mogen intervieuwen. 
De tweede week zitten we 's morgens op school en hebben we 's middags excursies, wat we allemaal gaan doen staat in een planning maar dat lees je allemaal in mijn Londen blog. 

Wat ik het meeste hoop aan deze reis is dat ik nu echt eens Engels ga leren want dat is het belangrijkste maar ik hoop natuurlijk ook dat ik een onvergetelijke reis ga hebben met mijn vriendinnetje Femke!!

Heb je nog tips voor ons wat er zeker moeten gaan doen? Of wil je onze vlog zien als die klaar is? Reageer vooral!!


Tot snel!! 
Xxx Lieke

Reacties